• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Психологічна підтримка

Психологічна служба Ковтунівського НВК ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ

Корж Юлія Миколаївна/Files/images/aGPZu2lmAgA.jpg

практичний психолог

Прізвище, ім'я, по батькові Корж Юлія Миколаївна

Освіта Вища

Які навчальні заклади закінчила, в якому році У 2011 році закінчила Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка

Фах Соціальний педагог. Практичний психолог.

Місце роботи Ковтунівський навчально - виховний комплекс ЗОШ І-ІІІ ст. –ДНЗ

Посада. З якого року в цій школі. Практичний психолог з 2014 року. Педстаж 5 роки

Життєве кредо Не важливо, в якому світи ти живеш – важливо, в який світ живе в тобі

Педагогічне кредо Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

Проблема над якою працюю Психологічний аспект упровадження нових освітніх технологій. Збереження психічного здоров'я.

Основні напрями роботи практичного психолога:
1. Психодіагностика:
- діагностика готовності дітей 1-го, 5-го класів до умов навчання. Виявлення дітей групи ризику серед учнів школи;
- діагностика професійної спрямованості учнів – випускників.
2. Психологічне консультування - ( індивідуальні та групові консультації з учнями, батьками та вчителями).
3. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота:
- групова та індивідуальна робота з дітьми групи ризику, робота з учнями 1-го, 5-го класів по підвищенню рівня готовності до нових умов навчання;
- тренінгові заняття з питань формування професійної спрямованості та становлення особистості випускників.
4. Профілактична робота - попередження випадків девіантної поведінки (порушення харчування, паління, вживання алкогольних напоїв, ігроманії, тощо), збереження психічного здоров’я дітей, педагогів, батьків.
5. Просвітницька робота - бесіди з учнями з приводу здорового способу життя, насильства у сім’ї, торгівлю людьми.

Практичний психолог школи:
·здійснює первинне обстеження майбутніх першокласників під час комплектування 1-х класів;
·визначає психологічну готовність дітей до навчання в зхакладі (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові до школи);
·вивчення рівня адаптації першокласників та п’ятикласників до шкільного життя;
·профорієнтаційна робота;
·виявлення та попередження випадків жорстокості, насильства;
·виявлення та попередження девіантної та деліквентної поведінки учнів;
·профілактика суїцидальної поведінки;
·попередження торгівлі людьми.

Кiлькiсть переглядiв: 289

Коментарi