Методичне об'єднання учителів-предметників
"Школа педагогічної майстерності"

Звіт роботи за попередній період.
Персональнмй склад МО.
План роботи "Школи педагогічної майстерності".
Протоколи засідань МО №№ 1, 2.
Наші проєкти.


Методична проблема на 2019-2020 навчальний рік: "ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ЧЕРЕЗ УПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАЧАННЯ"

МЕТА І ЗАВДАННЯ:/Files/images/-15-638.jpg

  • підвищення ефективності, доступності та якості освіти на основі впровадження сучасних освітніх технологій в освітній процес;
  • системне впровадження в педагогічну практику сучасних інноваційних технологій, які забезпечують компетентнісний підхід до освітнього процесу;
  • формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;
  • розвиток педагогічної та професійної майстерності педагогічних працівників, їх загальної культури, створення мотивації і умов для професійного удосконалення.

ШКОЛА ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

Педагогічна майстерність – це /Files/images/makarenko_7.jpg
високе мистецтво навчання і
виховання, що постійно
удосконалюється, доступне кожному
педагогу, в основі якого лежать
професійні знання, уміння і здібності.
А.С. Макаренко

Планування роботи школи педагогічної майстерності здійснюється на основі діагностування актуальних питань педагогіки і методики організації навчально-виховного та навчально-виробничого процесів.

Мета: вивчення та ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями навчання і виховання; впровадження в навчально-виховний процес ефективних методик та методичних прийомів; вивчення та впровадження в практику передового педагогічного досвіду, сучасних виробничих та педагогічних технологій навчання та виховання.

Стратегії та принципи роботи Школи педагогічної майстерності

  • організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогів, підготовка їх до атестації;
  • проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення ППД;
  • інформаційне забезпечення педагогів з питань методики, педагогіки, психології;
  • залучення вчителів до науково-дослідницької роботи;
  • проведення інформаційно-пошукової роботи;
  • організація роботи з обдарованими дітьми;
  • аналіз стану викладання предметів.

Основні напрямки та цілі роботи

  • методичне забезпечення інноваційної діяльності;
  • підвищення рівня педагогічної майстерності;
  • впровадження Державних стандартів;
  • індивідуалізація та диференціація навчання, запровадження особистісно-орієнтованих технологій;
  • поглиблення практичної та творчої співпраці педагога та учня.

Основні заходи та форми роботи Школи педагогічної майстерності

  • Доповіді, усні журнали;
  • Практичні рекомендації;
  • Пам’ятки учителю;
  • Контрольна для учителя;
  • До нотатника педагога.
Кiлькiсть переглядiв: 292

Коментарi