Методичне об'єднання учителів-предметників
"Школа педагогічної майстерності"
Звіт роботи за попередній період.
Персональнмй склад МО.
План роботи "Школи педагогічної майстерності".
Протоколи засідань МО №№ 1, 2.
Наші проєкти.
Методична проблема на 2019-2020 навчальний рік: "ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ЧЕРЕЗ УПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАЧАННЯ"
МЕТА І ЗАВДАННЯ:
- підвищення ефективності, доступності та якості освіти на основі впровадження сучасних освітніх технологій в освітній процес;
- системне впровадження в педагогічну практику сучасних інноваційних технологій, які забезпечують компетентнісний підхід до освітнього процесу;
- формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;
- розвиток педагогічної та професійної майстерності педагогічних працівників, їх загальної культури, створення мотивації і умов для професійного удосконалення.
ШКОЛА ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
Педагогічна майстерність – це
високе мистецтво навчання і
виховання, що постійно
удосконалюється, доступне кожному
педагогу, в основі якого лежать
професійні знання, уміння і здібності.
А.С. Макаренко
Планування роботи школи педагогічної майстерності здійснюється на основі діагностування актуальних питань педагогіки і методики організації навчально-виховного та навчально-виробничого процесів.
Мета: вивчення та ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями навчання і виховання; впровадження в навчально-виховний процес ефективних методик та методичних прийомів; вивчення та впровадження в практику передового педагогічного досвіду, сучасних виробничих та педагогічних технологій навчання та виховання.
Стратегії та принципи роботи Школи педагогічної майстерності
- організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогів, підготовка їх до атестації;
- проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення ППД;
- інформаційне забезпечення педагогів з питань методики, педагогіки, психології;
- залучення вчителів до науково-дослідницької роботи;
- проведення інформаційно-пошукової роботи;
- організація роботи з обдарованими дітьми;
- аналіз стану викладання предметів.
Основні напрямки та цілі роботи
- методичне забезпечення інноваційної діяльності;
- підвищення рівня педагогічної майстерності;
- впровадження Державних стандартів;
- індивідуалізація та диференціація навчання, запровадження особистісно-орієнтованих технологій;
- поглиблення практичної та творчої співпраці педагога та учня.
Основні заходи та форми роботи Школи педагогічної майстерності
- Доповіді, усні журнали;
- Практичні рекомендації;
- Пам’ятки учителю;
- Контрольна для учителя;
- До нотатника педагога.
Кiлькiсть переглядiв: 292